ماه دانلود

دانلود رایگان ، ساده و مطمئن نرم افزار

ماه دانلود

دانلود رایگان ، ساده و مطمئن نرم افزار

Skype 4.2 for Windows


کاربرانی که از اینترنت برای گفتگو و ارتباط با دیگران استفاده می کنند حتما تا کنون نام اسکایپ Skype را شنیده اند. نرم افزار Skype به کاربر این امکان را می دهد که در هر کجای می توانید یک ارتباط صوتی با مطلوبترین کیفیت و البته رایگان داشته یاشید (فقط با استفاده از اینترنت). این نرم افزار محبوب و فوق العاده یکی از سریع ترین و قدرتمند ترین نرم افزار های چت و گفتگو است. باید دقت کنیم که از این نرم افزار تنها برای چت و گفتگو می توان استفاده کرد نه ارسال فایل و از این قبیل.

این نرم افزار دیگر مشکل کسانی که از خانواده ها یا دوستان خود در هستند و یا در کشور های مختلف زندگی می کنند را بر طرف ساخته و با استفاده از سیستم گفتگوی صوتی و تصویری خود توانسته بسیار مفید واقع شود. در این نرم افزار همچنین قابلیت های پیشرفته ای همچون کنفرانس چند نفره، ارتباط گروهی در چت روم ها، استفاده بجای تلفن معمولی و امکانات دیگر که در ادامه مطلب بیشتر در مورد آنها توضیح داده می شود.
ادامه مطلب ...

sweetIm

برنامه کم حجم sweetim یک برنامه بسیار زیبا برای مسنجرها می باشد .

این برنامه یک نوار به مسنجر ( از یاهو مسنجر گرفته تا ویندوز لیو) اضافه می کند که می توانید درصورتی که هر دو طرف آن را دانلود کرده و آن را نصب کرده باشند برای یک دیگر به صورت گرافیکی پیام بفرستند که به عنوان مثال در شکل بالا تعدادی از شکلک های این برنامه را می بینید.

به غیر از این شما می توانید مثلا با کلیک بر روی یکی از شکلک های نوار اضافه شده با یک پتک به شیشه مانیتور صفحه خورد شود مانند شکل زیر:

ادامه مطلب ...

Firefox 3.6.10

شما در اینجا می توانید firefox 3.6.10  را دانلود کنید . 

- firefox  چیست؟ 

فایر فاکس یکی از معروفترین مرورگر های اینترنتی  می باشد.

- مرورگر یا browser چیست ؟ 

ابزاری که با آن صفحات اینترنت را می گردند.

- معروفترین مرورگر های اینترنت کدام اند؟

اینترنت اکسپلورر ( internet explorer) ، فایرفاکس ( firefox) ، اپرا ( opera) ، گوگل کروم ( google chrome)

 دانلود                  حجم:8.1 مگابایت                 پسورد : این فایل پسورد ندارد

yahoo messenger 1000_1267_us

( توجه نسخه جدیدتر این نرم افزار نیز در ماه دانلود موجود است )

نرم افزار یاهو مسنجر یکی از معروفترین و قویترین ابزارهای چت در اینترنت می باشد شما در این ابزار می توانید دوستاتتان را اَد کنید یعنی آن هارا در حافضه ذخیره کنید بعد هروقت شما در اینترنت بودید و یاهو مسنجر خود را روشن کردید و دوستتان هم یاهو مسنجر خود را روشن کند شما متوجه می شوید و می توانید با هم دیگر چت کنید.
این برنامه توانایی انواع چت را دارد ( نوشتاری ،
صوتی ،صوتی و تصویری   ) 
اگر خواستید با من هم چت کنید آیدی من در یاهو مسنجر 
mra1375  می باشد (پنج شنبه ها 22 تا 24 )

ادامه مطلب ...

winrar 3.93

به احتمال زیاد شما تا کنون از طریق اینترنت دانلود کرده اید بیشتر فایل هایی که از طریق اینترنت دانلود می شود فایل زیپ می باشد این گونه فایل های تنها با نرم افزار winrar باز می شوند شما می توانید آن را از زیر دانلود کنید توجه داشته باشید که بدون این برنامه تقریباً دانلود کردن برای شما معنی نمی دهد زیرا کامپیوتر بدون این برنامه نمی تواند برنامه های زیپ را باز کند

شما همین طور می توانید از این برنامه برای فشرده سازی فایلها و فولدر ها نیز استفاده کنید.

نسخه ای که در جاهای دیگر دانلود می کنید زمان دار هستند یعنی بعد از یه مدتی خود به خود از کار ما افتند ولی در ابنجا کرک رو هم می تونید دانلود کنید.





ادامه مطلب ...